luni, 13 decembrie 2010

Galuste de mamaliga cu ciuperci si sunca



Reteta este din "Practic in bucatarie", m-am uitat prin ea la un chisc de ziare, singura reteta care mi-a atras atentia a fost asta. Cantitatile sunt la ochi am retinut doar procesul de fabricatie.

Scriu cantitatile care le-am folosit eu:

1 ceapa mica
300 gr ciuperci
200 gr sunca sau kaizer
100 ml smantana
pesmet
mamaliga desigur, facuta un pic mai moale

Se caleste ceapa tocata marunt, se adauga ciupercile si cand scade apa lasata de ele se adauga sunca. Se amesteca 1 lingurita de faina cu smantana si se adauga la amestec, apoi sare si piper .










se lasa sa se raceasca amestecul si separat se face o mamaliga putin mai moale. Se lasa sa se raceasca cat sa poti lucra cu mana. Se fac galuste care se umplu cu amestecul de ciuperci (puteti sa inmuiati mana in apa , se lucreaza destul de usor) , se dau prin pesmet si se prajesc in baie de ulei.








Se scot pe un servet de hartie si se servesc repede-repede cu smantana sau/si branza. Mie mi-au iesit vreo 13 buc. Sunt foarte bune si de efect chiar .





SA AVETI POFTA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu