luni, 13 decembrie 2010

Pui la grata cu salata de telina,mere si nuci



Reteta mi-am notat-o in graba la emisiunea "Licence to grill", erau defapt 2 moduri de-a prepara puiul la gratar, varianta marinata si cea "uscata". .Salata se poate servi si ca atare ma gandeam sa scriu o reteta separat pentru ca este delicioasa, merita sa o incercati macar o data.
Avem nevoie de :
1 pui
praf de usturoi, sare, boia, mustar uscat, putin zahar, putina coaja de lamaie
3-4 cepe mai mici

Pentru salata:
3-4 mere
1/2 de telina
1 iaurt gras ("zdravan" cum zic cei de la Napolact
1 mana de nuci tocate
stafide ( eu nu am pus)
putin zahar
suc de limette
o lingura de maioneza ( eu nu am pus)

Prima data pregatim puiul; scoatem pieptul ca sa-l putem pune puiul pe gratar , il condimentam si-l lasam la frigider 4 ore.
Scoatem puiul, il punem pe gratarul de la cuptor si lasam 1/2 de ora.






Intre timp taiem cepele in jumatate de-a latul , apoi fiecare jumatate o crestam in X, punem putin ulei de masline si invelim in folie.




Merele le stropim cu putin ulei si le invelim in folie. Punem cepele si merele langa pui dupa 1/2 de ora si le lasam inca pe atat.Apoi desfacem folia la ceapa si lasam sa se mai coaca putin ( Rob a pus putina cola sa se caramelizeze ceapa)
Scoatem merele dupa 20 de minute , le curatim si pregatim salata. Telina o dam pe razatoarea mare, merele le taiem cubulete, adaugam nucile si restul ingrendientelor.


Scoatem puiul de la cuptor, taiem picioarele, apoi aripile iar spatele il taiem in 2 pe mijloc. Servim cu salata si cepele coapte.



E o bunatate, plus ca este sanatos fara grasimi si fara prea multe calorii .

SA AVETI POFTA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu